hier ben ik weer.. :P - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu hier ben ik weer.. :P - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu

hier ben ik weer.. :P

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Juni 2014 | Australië, Mitchelton

Hallo!
Dit wordt een kort berichtje, maar ik moet jullie toch even laten weten dat ik nog steeds in leven ben :D

Een aantal weken zijn voorbij gevlogen en nu is het al bijna tijd om op reis te gaan! Om precies te zijn, in 12 uur.

De afgelopen weken waren druk maar toch gezellig! We waren op de basis voor 2 weken, daarna in Chinchilla voor een outreach week waarin we onder andere naar een rodeo geweest zijn en les gegeven op een basis school over het verhaal van Ester. Na deze week gingen we naar Kingaroy voor een 2e outreach week. Kingaroy is de pinda hoofdstad van Australië en hier heb ik dus ook geleerd dat pinda’s als aardappels onder de grond groeien. Verder hebben we geholpen met tuinieren en schoonmaken.

Na deze 2 laaste weken on the road kwamen we weer terug en hadden onze laatste 2 lesweken! Tijdens deze weken had ik ook de kans om les te geven over het onderwerp dicipelschap en zending. Het was gaaf om ook dat is te ervaren.

Voorlopig zal ik niets meer schrijven op deze blog, maar als je op de hoogte wil blijven kan je of mijn team volgen op teamrussiachina.wordpress.com. Deze blog wordt bijgehouden maar is wel in het Engels. Of anders kan je mij een mailtje sturen op irisbruijn@hotmail.com en dan kan ik u ook mijn nieuwsbrief sturen!

Tot over 7 weken!

  • 16 Juni 2014 - 13:11

    Oma En Opa:

    hallo Irissie
    Van ma en pa hoorde ik gisteren dat je dinsdag op reis gaat, Hier gaat alles goed, wij wensen je een hele fijne, gezegende en veilige reis toe.
    knuffels en kussen van ons, groetjes xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 29425

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 31 Augustus 2014

Basic Leadership School

12 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

DTS Australë

Landen bezocht: