back in the land down under.. - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu back in the land down under.. - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu

back in the land down under..

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Augustus 2014 | Australië, Mitchelton

Halllo!

Een van mijn laatste updates, een raar idee! En natuurlijk alweer een tijdje terug dat ik geschreven heb.. Outreach was geweldig en ik zal zeker foto’s laten zien wanneer ik weer thuis ben. De laatste drie weken ben ik hier terug in Australie, en het is altijd een leuke maar ook trieste tijd. De eerste week was tijd om alle verhalen te vertellen, en iedereen weer te zien. Vorige week hadden we lessen over Re-Entry en wat te doen en wat niet te doen wanneer je weer thuis bent. Vorige week vrijdag was ook de graduation waar de studenten hun DTS diploma in ontvangst konden nemen en ik na 20 maanden voor mijn Basic Leadership School geslaagd ben! Afgelopen week en ook komende week is her tijd om de school af te sluiten met debrief en formulieren..

Dan komt natuurlijk de grote vraag… En nu?? Op 1 september ga ik beginnen met de studie culturele antropologie in Utrecht. En dus kom ik weer in Nederland wonen..

Dat was het weer voor vandaag.. . de volgende keer kan ik je namelijk gewoon vertellen wat er allemaal gebeurd is in Australie en de andere landen waar ik heen mocht gaan. Maar in ieder geval ben ik dankbaar voor alles wat God heeft gedaan in de afgelopen 1,5 jaar en voor al jullie steun!
Liefs, Iris

  • 22 Augustus 2014 - 16:34

    Lilian:

    Succes alvast met de terugreis!
    En geniet nog even van je laatste dagen daar.

    Vast tot snel!

    Liefs Lilian

  • 23 Augustus 2014 - 11:29

    Tineke:

    Hallo Iris,

    Maak er nog even een paar mooie dagen van. Nog even bijkomen en alles nog even aan je voorbij laten gaan wat je daar allemaal beleefd hebt. Wanneer kom je nou precies terug? Een goede reis en tot snel.............

    Liefs Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 29424

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 31 Augustus 2014

Basic Leadership School

12 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

DTS Australë

Landen bezocht: