Hello! - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu Hello! - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu

Hello!

Door: irisbruijn

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Maart 2012 | Australië, Mitchelton

Hello!
Wat een week was dat! Het onderwerp van afgelopen week was Lordship, God Lord van je leven maken en niet slechts zeggen ik ben gered door God maar God heeft mijn leven. Mark Parker kwam om de lessen te geven en hij was op zijn zachtst gezegd enthousiast.. hij sprong en schreeuwde constant en was vastbesloten niemand in slaap te laten vallen :P maar hij was ook zeer duidelijk over zijn onderwerp. Vrijdag een hele dag gehad met worship, thanksgiving, meer worship, brandoffers en zondeoffer. Zo gave dag! Mensen legden alles neer bij het kruis met als boodschap God, neem mijn leven! Ik zal doen wat U van mij wilt. En God is goed!

Verder deze week niet heel veel bijzonders gedaan. Zaterdag naar de stad geweest en echt geweldige pancakes gegeten! (van die kleine, met maple en ijs :D jummie!) en daarna naar de bios voor ‘the hunger games’, echt een aanrader! Deze week gaat het over apologetiek, altijd leuk. De lecturer is type professor met een eigen site met duizenden artikelen over alles wat je bedenken kunt. Tot nu toe over wereldbeeld (herhaling filosofie :P) en abortus/euthanasie gehad. Met als voorbeeld van het land wat het verst was afgedwaald… Nederland, yay, het voorbeeld van slechte dingen toestaan.. maar het pijnlijke is dat hij best gelijk heeft over de gemiddelde moraal… Maar dat wordt in ieder geval een leerzame week!’

Verder nog een mededeling… vanaf volgende week ben ga ik op een 4 weken durende roadtrip, zodner internet. Dus als iemand nog even gezellig bij wil kletsen op skype van tevoren hoor ik het graag!

  • 27 Maart 2012 - 07:24

    Petra:

    Hoi Iris
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb. Ik hoop dat die roadtrip ook erg gezellig en leerzaam wordt .
    Die foto van de slang lag dat beest bij jullie in de badkamer nee toch? verder gaat hier alles goed, ome Cor heeft een brommer ne kan nu zo weer naar zijn werk dat is een stuk beter dan meerijden met ander.
    Ik heb nog steeds rijles dat gaat wel aardig je moetop zoveel dingen letten (er naast zitten is veelontspangder) 10 april me theorie examen doen en verder genieten we van het mooie weer tempratren van s"nachts zo rond de 3 graden mar overdag toch we zo graat of 15 en zon maar uit de wind en in de zon zelfs wel 20 graden. Oma vind je verslagen die ze via je ouders krijgt erg leuk en zal dus nu net als wij een posje zonder moeten doe maar we kijken uit dat we weer wat van je horen. Veel plezier en tot hoors Doeiiiiiiiiiiiiiii

  • 27 Maart 2012 - 08:13

    Oma En Opa:

    Hallo meisje

    Wat een leuk verslag heb je weer geschreven, wij vinden het knap en leuk om die te lezen en kijken er best naar uit. Je zus is weer thuis dus van haar komt het niet meer. nog maar 146 dagen dan ben jij er ook weer.
    Ik denk dat het best vermoeiend is om dit te leren. Veel wijsheid en sterkte de komende 4 weken.

    liefs xxx opa en oma

  • 28 Maart 2012 - 20:12

    Tineke:

    Hoi Iris, weer heel wat onderwerpen de revue gepasseerd, heftig en interessant zo te zien.
    Het zal even missen worden als we vier weken niets van je kunnen lezen, maar ja, we komen het wel door.
    Maak er een fijne tijd van en doe geen dingen die ik ook niet zou doen, ha, ha.
    Lieve groet, Tineke

  • 04 April 2012 - 20:51

    Annelien:

    Heee!:)

    Wat slecht, ik heb al een paar keer niet op je reisverslagen gereageerd!! Maar ik zie dat je nu vier weken zonder internet zit!!

    Dus ik kan je ook niet meer veel plezier wensen!:P

    maar je gaat het vast leuk hebben!! ben benieuwd naar je verhalen!

    zo te zien heb je het daar nog steeds super naar je zin!! Tof zeg! Leuke foto's ook op je fb!!:D

    Liefs

  • 14 April 2012 - 11:12

    T. Monique:

    Wauw! Ik liep een beetje achter met het lezen van je blog maar ik zou zo met je willen ruilen hoor, écht onwijs gaaf wat je allemaal meemaakt!!
    Succes de komende tijd en met de voorbereiding op je outreach! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mitchelton

DTS Australë

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

outreach has come to an end..

02 Juli 2012

outreach!

11 Juni 2012

GoPassItOn

26 Mei 2012

Chinchilla

26 Mei 2012

Chinchilla
Iris

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 29540

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 31 Augustus 2014

Basic Leadership School

12 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

DTS Australë

Landen bezocht: