beter laat dan nooit :P - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu beter laat dan nooit :P - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Iris Bruijn - WaarBenJij.nu

beter laat dan nooit :P

Door: irisbruijn

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 April 2012 | Australië, Mitchelton

Hey allemaal! Nog even een berichtje voor ik vertrek :D Deze weer lectures gehad over het verdedigen van je geloof. En na deze week kan ik je één ding vertellen.. Nederland scoort slecht met betrekking tot abortus, euthanasie en homohuwelijk. Onze Amerikaanse Australiër die les gaf en zelf 5 jaar in Nederland heeft gewoond voor YWAM heeft ons er alles over verteld :P als reactie op de lessen zijn we gisteren met een groepje naar een abortuskliniek gegaan en hebben daar gebeden en worship gehad. De kliniek bleek dicht te zijn op zaterdag dus niet echt veel mensen gesproken maar wel goed om daar te komen en te bidden.
Verder begint het hier een lichtelijk gekkenhuis te worden.. er is een groep van een andere DTS ergens in Australië op de basis, en de MAD (music, art, dance) DTS is terug van outreach, wat betekend dat het aantal mensen op de basis meer dan verdubbeld is. Op zich best gezellig om hen nu ook te zien, maar als je bedenkt dat er mensen op de grond slapen en in tenten op het terrein slapen snap je ook een beetje dat er lichtelijk veel mensen zijn. :P
Goed, dat was het wel voor de afgelopen week nu de komende weken :D maandag ga ik samen met 15 anderen naar easterfest rennen. Huh? Waarom? Wat is easterfest? Rustig maar, ik zal het uitleggen :P te beginnen met het rennen. Dave (base leider) heeft een visie om door de hele westerse wereld te rennen en daarmee ook te bidden en evangelisatie te doen. Maandag gaan we voor het eerst rennen, en de laatste weken in Australië gaan we ook rennen, maar dan natuurlijk verder :D. Daarna is het idee om door Europa en Noord-Amerika te rennen, maar dat is voor na mijn DTS. Goed, dan ga ik maar verder met easterfest. Wat ik voor me zie is een mega flevo :D maar dan met hoofdpodia in een park met het kampeergebeuren, maar door de hele stad zijn kleinere podia en ook in cafe’s enzo zijn er christelijke optredens. Wij gaan er naartoe met de chaitent voor evangelisatie en ook als soort podium. Verder gaan we overal meehelpen, podia, afval, etensdingen enzovoort. Het wordt een drukke week, zeker als je bedenkt dat alle vrije momenten natuurlijk in beslag genomen gaan worden door optredens. :P daarna gaan we door naar bij elkaar 3 andere plekken noordelijk van Brisbane en daar gaan we een combinatie doen van lessen en evangelisatieprojecten. Waarschijnlijk kan ik niet of niet veel op internet de komende tijd.. dus ik weet ook niet wanneer de volgende blog komt.. maar die komt in ieder geval over 4 weken weer :P
Goed.. dit heb ik dus 2 weken geleden geschreven maar ik zat zonder internet de laatste dag voor vertrek.. inmiddels zijn de plannen al weer een beetje veranderd en ben ik terug in Brisbane voor een dagje. Maar dat verhaal komt morgen.. nu eerst maar is dit voorproefje :D


  • 15 April 2012 - 19:08

    Gea:

    Zo hou je het in elk geval spannend!

  • 16 April 2012 - 07:56

    Ellen:

    Hahaha, ik dacht al, dit heb ik zelf nog van je gehoort via skype... Liefsxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mitchelton

DTS Australë

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

outreach has come to an end..

02 Juli 2012

outreach!

11 Juni 2012

GoPassItOn

26 Mei 2012

Chinchilla

26 Mei 2012

Chinchilla
Iris

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 29538

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 31 Augustus 2014

Basic Leadership School

12 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

DTS Australë

Landen bezocht: